GEZE ürünlerini deneyimleme fırsatı yaratma ya da halen ticaret fuarlarına katılma sebebimiz
18 Ocak’ta saat 13.00’da fuar alanına ulaştığımızda Münih’te gri, yağmurlu ve soğuk bir hava hakimdi. Salon 2’de bulunan GEZE standına ulaştığınızda belirgin bir farklılık vardı. Burada her şey, soğuk havanın aksine canlı, modern ve açıktı. Sarı renk ağırlıklıydı. Çok sayıda ziyaretçi ve heyecanlı sohbetler hoş ve aile sıcaklığına yakın bir ortam oluşmasını sağlıyordu.
GEZE müşterileri ve GEZE ortakları ile aynı seviyede
Peter Rürup bir grup Asyalı ziyaretçiyi uğurladıktan sonra kalabalığın arasından bize doğru yaklaştı ve gülümsedi: “Her zaman kendimize aynı soruyu soruyoruz: BAU fuarında yer almalı mıyız? Çabamıza gerçekten değer mi? Nihayetinde müşterilerimizi tanıyoruz ve onlara tanıtım turu ile de ulaşabiliriz. Ama şuraya bir bakın! Çok eğlenceli ve katılımımız müşterilerimiz, ortaklarımız ve potansiyel müşterilerimiz için çok önemli.” Rürup elbette neyle ilgili konuştuğunu biliyor. GEZE’ye 13 yıl önce katıldı ve kariyeri boyunca birçok ticaret fuarında yer aldı.
GEZE BAU Münih’te - somut gerçekler
- Yaklaşık 85.000’i yurt dışından olmak üzere, 250.000 ticaret fuarı ziyaretçisi
- 514 m” fuar alanı
- GEZE standında danışman başına 90’dan fazla görüşme
- 400’ün üzerinde yabancı misafir uluslararası müşteri buluşması akşamına katıldı
GEZE ürünlerinin deneyimlenebilmesini sağlama
“Müşterilerimiz ürünlerimizi deneyimlemek ve bunları kelimenin tam anlamıyla ‘kavramak’ istiyor. Bu son derece önemli. Şirket olarak açığız ve müşterilerimizle doğrudan temasa geçmek istiyoruz. Gerçekten. Hizmetlerimizle ilgilenen kişilerle konuşmayı çok seviyoruz. Öğrenebilmemizin tek yolu bu! “Müşterilerimizin ihtiyaçlarını gerçekten anlama, pazarın ne istediğini bilme ve müşterilerimizin aslında neleri anlayamayabileceğini görme. Ticaret fuarı tamamen bununla ve müşterilerimizle doğrudan temasa geçmekle ilgilidir.”
Açık, şeffaf ve ulaşılabilir bir şirketiz. Burada herkes eşit bir şekilde karşılanır!
Peter Rürup, GEZE Ön Satış YöneticisiBAU Münih izlenimleri
Elbette artık ürünleri sanal gerçeklik gözlüklerini kullanarak sanal ortamlara entegre etmek ve bunları cazip bir şekilde sunmak mümkün, ancak Rürup bu konuda şunları ifade ediyor: “Biz uygulayıcılarız ve uygulayıcı kişilerle konuşuruz. Bunlar ürünü kullanan kişilerdir. Bu kişiler, ürünlerimizin kalitesini hissetmek için sürme kapıyı kendileri çalıştırmak isterler. Burada sunabileceğim şey budur.”
Uygulama testi: GEZE ticaret fuarında öne çıkanlar
Ürün ve hizmetlerimizin ziyaretçiler tarafından gerçekten test edilmesi her zaman heyecan verici olmuştur. Rürup: “Ancak o zaman ticaret fuarında öne çıkanlar diye adlandırdığımız ürünlerle hedefe ulaşıp ulaşmadığımızı anlayabiliriz. Hiçbir şey pazarı ıskalamaktan veya yanlış beklenti oluşturmaktan daha kötü olamaz.” Fuarda sunduğumuz öne çıkan ürünlerden ikisi birçok tartışmayı başlattı Yeni ECdrive T2 tahriki ve SoftClose otomatik kapı kapatıcısı müşterilerimizden tam not aldı.
BAU fuarında ilk kez bulunuyordum ve SoftClose’un kalitesi ve tasarımından oldukça etkilenmiştim. Bu, yeraltı otoparkları için tam da ihtiyacımız olan şeydi.
Uluslararası bir tesis yönetim şirketinin CEO’suUluslararasılaştırma ve dijitalleşme - sektörümüzün ardındaki itici güçler bunlardır
Bu deneyimli sektör uzmanına bu ticaret fuarının spesifik özellikleri nelerdir diye sorarsanız size vereceği cevap nettir: “Etrafınıza bakın. Önceki yıllarla kıyaslanamayacak kadar yüksek sayıda uluslararası ziyaretçi var. Ve tabii ki herkes dijitalleşmeye kafayı takmış durumda.
GEZE BAU Münih’te - soyut gerçekler
- GEZE markalı 6.000 muz
- Ziyaretçilere dağıtılan 3.700 GEZE çantası
- 5.500 paket GEZE meyveli sakız
BAU Uluslararası İnşaat Ticaret Fuarı: Uluslararası ürünler için mevcut olan ürün duvarımız çok sayıda pazara yönelik özelleştirilmiş portföyümüzü gösterir. © GEZE GmbH
GEZE burada da GEZE Cockpit ile ön plandadır. Ancak Rürup burada realist ve gerçek bir uygulayıcıdır. “Sektör kolumuzda dijital gelişimin şekillenmesine yardımcı oluyoruz, ancak kendimize defalarca bunun gerçekten bir avantaj sağlayıp sağlamadığını sormamız gerekiyor. Gerçek fayda ile hile arasında ince bir çizgi var. GEZE, sektörde uzun süredir yer aldığımız ve gerçek trendler ile geçiş aşamaları arasında ayrım yapmayı öğrendiğimiz için birçok rakiplerine göre avantajlıdır. Ancak becerilerimizi yitirmemek, yenilikçi ve çevik yapımızı korumak da çok önemlidir. “Bildiğiniz gibi artık her sektör kendi dijitalleşme fuarını sunduğu için CEBIT’e son verildi. BAU dijital de şu an planlama aşamalarında.” Orada olup olmayacağını sorduğumuzda işe şu yanıtı veriyor: “Görmemiz gerekiyor.” Fakat hiç şüphemiz yok: Orada olacak.